Farcom Expertia Professionel 100ml Μόνιμη Κρέμα Βαφή Mαλλιών
Η pappashairpro.gr μπορεί να εξυπηρετήσει πελάτες σε όλη την Ελλάδα.
Τα έξοδα αποστολής ποικίλουν ανάλογα με τον τύπο, το μέγεθος και το βάρος των αντικειμένων.
• Τρόπος αποστολής
Η pappashairpro.gr συνεργάζεται με εταιρεία ταχυμεταφορών Courier προκειμένου να διασφαλίσει την άμεση παράδοση των προϊόντων σας, σε όλη την Ελλάδα. Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται σε 1 – 3 εργάσιμες ημέρες από την παραγγελία σας, εφόσον είναι άμεσα διαθέσιμα, και τα έξοδα αποστολής είναι:
ΔΩΡΕΑΝ έξοδα αποστολής με αγορές άνω των 40€ και βάρος έως 2 κιλά.
Παράδοση στην Κύπρο από 5 έως 7 εργάσιμες. (κοστος 20 ευρω)
Ενημέρωση! Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για τις απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές.
Το κόστος αποστολής είναι 2,80€ για παραγγελίες έως και 40,00€ και μέχρι 2 κιλά. Για κάθε επιπλέον κιλό η τιμή προσαυξάνεται ανάλογα από 1.00€ έως 1.50€ . Για παραγγελίες άνω των 160€ απαιτείται τραπεζική κατάθεση ή άμεση πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα.
Ελάχιστο ποσό παραγγελίας 9,00 €.
- Εγγύηση καλής συσκευασίας
Τα προϊόντα συσκευάζονται και φεύγουν από εμάς σε άρτια κατάσταση.
Αν κατά την παραλαβή εντοπίσετε φθαρμένη συσκευασία ή κατεστραμμένα προϊόντα δεν ευθύνεται η pappashairpro αλλά η εταιρεία courier.
Αποστολές / Επιστροφές
Οι παραγγελίες μας αποστέλλονται μέσω των ΕΛΤΑ Courier ή Courier Center (Speedex).
Τα προϊόντα αποστέλλονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Μπορείτε να ελέγχετε το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία σας με τον κωδικό (Voucher) που σας δίνουμε. Αφού η παραγγελία σας αποσταλεί από εμάς, θα λάβετε σχετικό email με αναλυτικές λεπτομέρειες. Βεβαίως μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2105712010 ή στο info@pappashairpro.gr για οποιεσδήποτε πληροφορίες χρειαστείτε.
* Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, pappashairpro.gr δε φέρει καμία ευθύνη για καθυστερήσεις αποστολών για τις οποίες ευθύνεται η μεταφορική εταιρία.
Επιστροφή Παραγγελίας
Ελπίζουμε ότι είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που λαμβάνετε από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.pappashairpro.gr, αλλά αν πρέπει να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν, σας προσφέρουμε τις παρακάτω επιλογές:
1. Εάν το προϊόν σας είναι ανεπιθύμητο ή έχετε αλλάξει γνώμη:
Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών ή σε περίπτωση που η συσκευασία του προϊόντος έχει ανοιχτεί, τότε δύναται η επιστροφή να μην γίνει αποδεχτή όπως και η αντικατάσταση. Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι όλα τα αντικείμενα που επιστρέφονται είναι πλήρη, με την αρχική συσκευασία (σε αρίστη κατάσταση) και αποστέλλονται με ασφάλεια.
Σημείωση: Εάν το προϊόν επιστραφεί σε μια κατάσταση η οποία δεν είναι πλήρως δικαιολογήσιμη ή η συσκευασία έχει υποστεί ζημιά, διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή ή την αντικατάσταση της παραγγελίας. Αυτό δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά σας.
Δεν θα επιστρέψουμε τα ταχυδρομικά τέλη. Το κόστος της επιστροφής μίας παραγγελίας (εάν το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό) είναι δική σας ευθύνη και το εν λόγω κόστος δεν επιστρέφεται.
2. Εάν το προϊόν σας είναι ελαττωματικό ή κατεστραμμένο:
Κάνουμε πάντα το καλύτερο δυνατό για να εξασφαλίσουμε ότι το προϊόν σας θα φτάσει σωστά και σε άριστη κατάσταση. Μερικές φορές, όμως, τα λάθη συμβαίνουν και θέλουμε να είμαστε σε θέση να τα επιλύσουμε για σας το συντομότερο δυνατό.
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να καλέσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2105712010 ή να μας στείλετε ένα email στη διεύθυνση info@pappashairpro.gr για να κανονίσουμε την επιστροφή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.
Συμπεριλάβετε τις ακόλουθες πληροφορίες, εάν έχετε email: όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κωδικός παραγγελίας, ο κωδικός προϊόντος και ο λόγος για την επιστροφή.
Αναφέρετε με σαφήνεια εάν επιθυμείτε επιστροφή, ανταλλαγή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.
3. Εάν σας έχει σταλεί λάθος προϊόν:
Κάνουμε πάντα το καλύτερο για να εξασφαλιστεί ότι θα λάβετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει.
Πάραυτα, σε περίπτωση που λάβατε διαφορετικό προϊόν από ότι είχατε παραγγείλει, καλέσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2105712010 ή να μας στείλετε ένα email στη διεύθυνση info@pappashairpro.gr για να κανονίσουμε την επιστροφή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.
Συμπεριλάβετε τις ακόλουθες πληροφορίες, εάν έχετε email: όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κωδικός παραγγελίας, ο κωδικός προϊόντος και ο λόγος για την επιστροφή.
Αναφέρετε με σαφήνεια εάν επιθυμείτε επιστροφή, ανταλλαγή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.
4. Αποζημίωση Επιστροφών
Όταν το προϊόν επιστρέφεται στην Εξυπηρέτηση Πελατών το κόστος της παραγγελίας θα καταβληθεί στον ίδιο λογαριασμό ή στην ίδια πιστωτική ή χρεωστική κάρτα με την οποία πραγματοποιήσατε την εξόφληση της παραγγελίας σας. Η αξία της επιστροφής θα είναι η ίδια με το κόστος της παραγγελίας που καταβάλετε.
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις